Ford Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
TxPoc Moderator
Joined
·
84 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So should I be proud that I blew this to kingdomcom,just don't buy from autozone that's all I'm saying....name that part!

P.S. Backpressure is a bitch hehe
~G~
 

Attachments

·
TxPoc Moderator
Joined
·
84 Posts
Discussion Starter · #6 ·
I was kinda sad to let her go,but she's on that back tabel you saw in the pics above to give all my friends that :WTF: face. Hope ya'll have the same face!

~G~
 

Attachments

·
Mod/SCPOC/Probe LX Member
Joined
·
276 Posts
how the hell did you pull that off? I know a bunch of people who have autozone cones with no problems at all. Ihave a ractive filter myself....
 

·
Registered
Joined
·
10,552 Posts
By the looks of that cone it looks to be not a prob with the cone itself. I would be looking at your engine. I have seen blow back like that on race engines that i have ran too rich. I have seen that on vette once with a ram air intake...a week later he threw a rod.
 

·
Old Skool Member
Joined
·
1,031 Posts
Strange, what did your engine do exactly when that happened?
 

·
Hardcore GL Tuning
Joined
·
95 Posts
Holy shiznit, Batman!

That is some piece of work! Just WTF did you do, anyways??!! And how can I do it!! :1poke:
But it is badass to be able to say your engine produced that!

:badass: :hy: :whiskey:
 

·
Old Skool Member
Joined
·
1,031 Posts
Re: Holy shiznit, Batman!

I would be more worried than think it's badass. But it does look pretty cool though..... :haha:

anomaly said:
That is some piece of work! Just WTF did you do, anyways??!! And how can I do it!! :1poke:
But it is badass to be able to say your engine produced that!

:badass: :hy: :whiskey:
 

·
TxPoc Moderator
Joined
·
84 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Haha what should really get to you is that....

If my engine is powerful enough to do that then who has the fastest LX?

hahaha

The chase goes on.....

~G~
 

·
Old Skool Member
Joined
·
1,031 Posts
Glance91LX said:
Haha what should really get to you is that....

If my engine is powerful enough to do that then who has the fastest LX?

hahaha

The chase goes on.....

~G~
I don't think that power has anything to do with it. Like Lunatic said, maybe you are running a little rich or something.
 

·
Mod/SCPOC/Probe LX Member
Joined
·
276 Posts
that would scare me.........
 

·
Probe LX Member
Joined
·
36 Posts
Glance, air is supposed to go IN on that side, not OUT. It definitely is not supposed to have an explosive output on the intake side. That's nothing to brag about, man. Get that engine checked out.
 

·
TxPoc Moderator
Joined
·
84 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Naw,it's no biggie
What really happened was......
air filter was not secure
air filter fell down
air filter got hot
air filter caught on fire
Glance said "Oh shit"
Glance threw filter out of his engine bay
Glance said once again "Oh shit"
Glance picked up air filter
Glance said "Hmm that's kinda cool looking"
This post was made.


The End

~G~
 

·
Grand Muckety Muck
Joined
·
710 Posts
I had one of those....

It's now kinda flat as instead of burning it, it fell out of the engine compartment, and I smusshed it.
 
G

·
so now your running it open intake?? =) heehee i bought a evolution inatke for a prelude it fits perfect and right next to the battery with its aluminum pipe all i had to do was plug up the 2 extra holes for hondas egr or some shizzy who knows but ir roars when WOT =).
 
1 - 20 of 20 Posts
Top