Ford Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
I am The Brain
Joined
·
3,073 Posts
Discussion Starter #1
Okay so it wasn't laminge who was caught....but it is still a highly amusing story to tell the grandchildren:

Watch out Gary!

Driver nabbed watching porn
smh.com.au
Tuesday February 24 2004

Andre Gainey found out the hard way that in the state of New York it's illegal to drive while watching porn.
Police said the 35-year old man from Clifton Park, New York, was watching an adult movie called Chocolate Foam while driving his Mercedes Benz in the town of Schenectady when he was spotted by an officer at a stop light.

Police spokesman Pete Frizoni said detectives pulled Gainey over when they saw the movie playing on screens embedded in the car's headrests.

When they confronted him, they saw another screen in the passenger-side visor was facing Gainey, allowing him to watch the movie while driving.

The case is thought to be the first of its kind in New York, said Joe Pichi, a spokesman for the for the state's Department of Motor Vehicles.

"Our biggest problem is illegal cell phone use while driving," Pichi said. "Drivers should be driving."
 

·
Ford Appreciation Society
Joined
·
3,666 Posts
Unlucky for him - if he didn't get the red light, he would still be enjoying "chocolate foam"....

Lol - next someone will get busted playing GT3 whilst driving...
 

·
Team Galaxy: Mad Bastard
Joined
·
2,847 Posts
Chocolate Foam....hmmmm......depends on whats causing the foam to be in a colour that resembles chocolate...
 

·
Team Galaxy: Mad Bastard
Joined
·
2,847 Posts
like.....BANG BUS?
 

·
Registered
Joined
·
3,023 Posts
Chocolate Foam? Sounds like one of those German Pornos.... :freaky: :toilet: :bp:
 

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Which is why pimp tint is so popular as well. Keeps the cops from interupting the movie!
 

·
Sideways..
Joined
·
1,652 Posts
whats pimp tint? like totally black limo stuff or the reflective one? :)
 

·
Registered
Joined
·
2,650 Posts
see that SIKEA your not allowed to watch porn whilst driving... :p


oh well,when the get the guy outta the car,i bet they really dont wanna ask him what does he have in his pocket,or even worst do a pat down on him.. ewwww horrid thoughts.. :p LOL
 

·
BSR Twin System (tm)
Joined
·
4,751 Posts
XF Falcon said:
whats pimp tint? like totally black limo stuff or the reflective one? :)
That is what I was thinking..........
 

·
BAD BSR BOY WITH THE LENS
Joined
·
421 Posts
XLR8 said:
Whats a Porno?
what is a porno ??? lol umm i seem to remember you at a lesson on what is porn , not sure why you were in the front seat with mike in the back , but anyhow maybe you know more than we do ?

CORRECTION NEEDED

Ive been informed that XLR8 was in the back and mike was in the front ,just a technical detail that makes no diff to the plot lol


and i remember the cars were lined up out onto the street for their turn in the garage,(with a big bloke keeping watch )

BAD ASS BSA BOYS thats all you were
 

Attachments

·
Finnaly back
Joined
·
1,124 Posts
Martin said:
Chocolate Foam? Sounds like one of those German Pornos.... :freaky: :toilet: :bp:

LOL
great movie "butt"

haha
was it that he was watching TV he got in trouble or the fact he was watching porn? (what ever that is)
you think the officer would have let him off.......no not like that.
 

·
Registered
Joined
·
10,552 Posts
In Texas it is against the law for the driver to have a display such as that in his visor on while driving. It is pretty much that way through all the states. There have been a few idiots watching movies and causing wrecks.
 
1 - 20 of 20 Posts
Top